loading...
عکس و کلیپ های بازیگران سینما و تلویزیون
علی بازدید : 317 2012/07/21 نظرات (0)
متجاوز جنسی نیروی هوایی آمریکا گناهکار شناخته شد

خبرگزاری فارس: در بررسی پرونده رسوایی اخلاقی نیروی هوایی آمریکا، یک دادگاه نظامی این کشور مربی آموزشی نیروی هوایی یکی از پایگاههای مهم این کشور را در فساد اخلاقی و تجاوز جنسی به کارآموزان زن این پایگاه گناهکار شناخت.

خبرگزاری فارس: متجاوز جنسی نیروی هوایی آمریکا گناهکار شناخته شد

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، گروهبان "لوئیس واکر" اولین مربی آموزشی پایگاه نیروی هوایی "لاکلند" آمریکا است که به دلیل اتهامات فساد اخلاقی در دادگاه حاضر شد و این مربی آموزشی به همراه 7 تن دیگر از پرسنل نظامی پایگاه هوایی لاکلند به دلیل ارتکاب 28 جرم از جمله تجاوز، تماس جنسی خشونت‌آمیز و و چندین مورد حمله جنسی خشونت‌آمیز توسط هیأت منصفه دادگاه گناهکار شناخته شدند.

بر اساس این گزارش، واکر در جلسه استماع خود که امروز آغاز شد با حکم حبس ابد و همچنین پرداخت غرامت روبرو است.

گزارش‌ها نشان می‌دهد که واکر هیچ احساسی در خصوص شنیدن حکم دادگاه از خود نشان نداد و خارج از سالن دادگاه، این مربی آمریکایی با پدر و خانواده خود روبرو شد که بعضی از آنها گریه می‌کردند.

آسوشیتدپرس ادامه داد در صورت تعلیق حکم داد گاه، این مربی آموزشی آزاد می‌شود.

واکر به همراه 12 مربی آموزشی پایگاه لاکلند به دلیل سوءرفتار جنسی علیه 31 کارآموز زن این پایگاه مورد بازجویی قرار گرفتند و 6 نفر از این مربیان آموزشی با اتهاماتی از تجاوز تا زنا روبرو شدند و واکر با بیشترین اتهامات ممکن روبرو شد و اولین مربی آموزشی آمریکایی در این پایگاه است که به دلیل فساد اخلاقی به دادگاه فرستاده می‌شود.

دادستان‌های نظامی آمریکا در آغاز بحث درباره دادگاه نظامی یکی از مربیان نیروی هوایی آمریکا در پایگاه هوایی "لاکلند" در ایالت تگزاس، این مربی آموزشی را "شکارچی تمام عیار" تازه کاران زن توصیف کردند.

لاکلند محلی است که تمامی سربازان نیروی هوایی آمریکا آموزش‌های پایه‌ای را دریافت می کنند. این پایگاه حدود 475 مربی آموزشی برای آموزش 35 هزار سرباز نیروی هوایی دارد که هر ساله فارغ التحصیل می‌شود. یک نفر از هر 5 کارآموز را سربازان زن تشکیل می‌دهد که به مدت 8 هفته، آموزش‌های پایه‌ای را توسط یک گروه از مربیان آموزشی دریافت می‌کنند که 90 درصد از این مربی‌ها را مردان تشکیل می‌دهند.

بر اساس این گزارش،‌سوء رفتار جنسی در این پایگاه ظاهراً در سال 2009 آغاز شده است اما تا سال گذشته، اولین زنی که مورد حمله جنسی قرار گرفته بود این مورد را گزارش نداد.  اولین اتهامات علیه واکر بود که به ارتکاب جرایمی متهم است که ظاهراً در بین سالهای اکتبر 2010 و ژانویه 2011 صورت گرفته است.

به گفته دادستان‌ها، واکر با 4 الی 10 نفر از کارآموزان زن این پایگاه آمیزش جنسی داشته و همچنین به ارسال ایمیل‌ها و پیام‌های متنی غیراخلاقی به زنان پایگاه نظامی لاکلند ارسال می‌کرده و همچنین 5 تن از نظامیان زن را مجبور کرده تا در فعالیت‌های نامشروع جنسی مشارکت کنند و آنها را تهدید کرده که در صورت عدم پیروی از وی، شغل خود را از دست می‌دهند و همچنین از دو نفر دیگر از این زنان خواسته که درباره اتهاماتی که به وی وارد شده، دروغ بگویند.

بسیاری از قربانیان رفتارهای غیرعادی واکر در مقابل دادگاه شهادت دادند که چگونه واکر آنها را فریب  و مورد حمله جنسی قرار می‌داد.

علی بازدید : 972 2012/07/10 نظرات (0)

به گزارش پرداد به نقل از یاهو: "سرنا ويليامز" قهرمان شکست ناپذیر بریتانیایی بازهم قهرمان رقابتهاي آزاد تنيس ويمبلدون لندن شد.

قهرمانی "سرنا ويليامز" در رقابتهاي تنیس آزاد زنان ويمبلدون +تصاویر

او توانست در رقابت فينال " آنجسيکا رادونسکا" از لهستان را در سه ست پياپي از ميان بردارد و عنوان قهرماني اين دوره از مسابقات را براي پنجمين بار بدست آورد.
او توانست با نتايج 6-1،5-7 و 6-2 اين تنيسور قوي لهستاني را شکست دهد او بعد از پايان بازي سخت و نفس گير به شادماني پرداخت . وي در اين رابطه ميگويد : هنوز باور ندارم که توانستم برنده باشم . اين براي من بهترين اتفاق اين روزهاست چرا که با روحيه اي بالا و آمادگي زياد راهي المپيک خواهم شد. مادر سرنا ويليامز در اين رقابتها حضور داشت و از نزديک شاهد بازي دخترش در مسابقه فينال بود
.

قهرمانی "سرنا ويليامز" در رقابتهاي تنیس آزاد زنان ويمبلدون +تصاویر

قهرمانی "سرنا ويليامز" در رقابتهاي تنیس آزاد زنان ويمبلدون +تصاویر

قهرمانی "سرنا ويليامز" در رقابتهاي تنیس آزاد زنان ويمبلدون +تصاویر

قهرمانی "سرنا ويليامز" در رقابتهاي تنیس آزاد زنان ويمبلدون +تصاویر

قهرمانی "سرنا ويليامز" در رقابتهاي تنیس آزاد زنان ويمبلدون +تصاویر

قهرمانی "سرنا ويليامز" در رقابتهاي تنیس آزاد زنان ويمبلدون +تصاویر

علی بازدید : 1194 2012/06/22 نظرات (0)

به گزارش فارس پاتوق جلسه دادگاه دبرا لافاوه روز ۵ شنبه برگزار می شود این زمان بهترین موقعیت برای وکلای او جهت درخواست عفو مشروط برای وی است.
این زن که سابقا معلم بک مدرسه راهنمایی بود و در سال ۲۰۰۴به جرم مجبور کردن یک شاگرد ۱۴ ساله به برقراری رابطه جنسی با وی به سه سال حبس خانگی و ۷ سال دوره بازآموزی در زندان محکوم شد اما از معرفی خودش به مقامات در زمان مقرر اجتناب کرد.
با توجه به اصلاحات دولت امریکا در زمان دادرسی برای این زن فلوریدایی با در نظر گرفتن عفو مشروط ممکن است زمان اجرای حکم زندان وی در سال ۲۰۱۵ باشد. همچنین وی به تازگی صاحب ۲ فرزند دو قلو شده است.

عکس های رابطه جنسی زن معلم و شاگردش

معلم زن شاگردش را مجبور به رابطه جنسی كرد + عکس

عکس های رابطه جنسی زن معلم و شاگردش

معلم زن شاگردش را مجبور به رابطه جنسی كرد + عکس

تعداد صفحات : 99

درباره ما
Profile Pic
حضرت محمد سلام و درود خداوند بر او و خاندانش باد فرمودند: هرگز انحراف جنسی گسترش پیدا نمی کند و در میان مردم شایع نمی شود مگر اینکه عده ای در آن زیاده روی کنند.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 590
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 27
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 68
  • باردید دیروز : 85
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 68
  • بازدید ماه : 1,497
  • بازدید سال : 10,733
  • بازدید کلی : 432,272
  • کدهای اختصاصی