loading...
عکس و کلیپ های بازیگران سینما و تلویزیون
علی بازدید : 598 2012/06/22 نظرات (0)

الیزابت گلونوا به عنوان دختر شایسته روسیه انتخاب شد و تاج یک میلیوون دلاری این مراسم را بر سر گذاشت.به گزارش پارس ناز همچنین وی یک چک به مبلغ ۱۰۰ هزار دلار دریافت کرد. این رویداد مهم در دهکده لوکس براویخا در مسکو اتفاق افتاد.همچنین او می تواند در هر دانشگاهی که بخواهد به تحصیل بپردازند. او به عنوان نماینده روسیه در مسابقات دختر شایسته جهان در سال ۲۰۱۲ شرکت خواهد کرد.

عکسهایی از مراسم زیباترین دختر شایسته روسیه در ۲۰۱۲

عکسهایی از مراسم زیباترین دختر شایسته روسیه در ۲۰۱۲

عکسهایی از مراسم زیباترین دختر شایسته روسیه در ۲۰۱۲

عکسهایی از مراسم زیباترین دختر شایسته روسیه در ۲۰۱۲

عکسهایی از مراسم زیباترین دختر شایسته روسیه در ۲۰۱۲

عکسهایی از مراسم زیباترین دختر شایسته روسیه در ۲۰۱۲

علی بازدید : 706 2012/06/22 نظرات (0)
ساشا چوشن:او در رشته پاتیناژ مدال نقره المپیك 2006 را دارد و یكی از مدالیستهای حرفه ای در سه دوره مسابقات جهانی است.
 
با خوش اندام ترین دخترهای ورزشکار آشنا شوید + عکس
 
آنا كورنیكوا:به گزارش پارس ناز این زیبای امریكایی یكی از بهترین تنیسورهای دنیاست. وی همچنین یكی از پر جستجوترنی مشاهیر در اینترنت است. او قلب پادشاه موسیقی غرب انریكه ایگلسیاس را تصاحب كرده است.
 
با خوش اندام ترین دخترهای ورزشکار آشنا شوید + عکس
 
هیثر میتس: او عضو تیم ملی فوتبال زنان امریكاست و در پست دفاع بازی میكند. او دوبار مدال طلای قهرمانی المپیك را دارد و یکی از خوش اندام ترین ورزشکارهای جهان نیز است.
 
سیتی مای ترینر: او در رشته والیبال ساحلی فعالیت دارد و یكی از خوش اندامترین زنان ورزشكاراست.

 

 
با خوش اندام ترین دخترهای ورزشکار آشنا شوید + عکس
 
ناتالی كالین: او یكی از مشهورترین ورزشكاران زن در دنیاست و در رشته شنا فعالیت دارد. او 6 مدال در یك دوره المپیك دارد و یك امریكایی است . او اولین زنی است كه مدال طلای 100متر كرال پشت را در المپیك دارد.
 
گرچن بلیر: او موهای طلایی مادر زادی داردو در رشته اسنو برد فعالیت میكند.
 
با خوش اندام ترین دخترهای ورزشکار آشنا شوید + عکس
علی بازدید : 1681 2012/06/16 نظرات (0)

 

نمی دونم تا بحال داستان های سکسی رو خوانده اید یا نه !؟
به نظر می رسه اگر اهل گشت و گذارهای اینترنتی باشید با این داستان ها برخورد کرده اید و به احتمال زیاد هم یکی از این داستان ها را مطالعه کرده اید.

سوال مهم و اساسی این هست که چه کسانی و به چه منظوری این داستان ها را می نویسند !؟

عمده مسائل و نقاط حساس و قابل تامل در این نوع داستان ها ؛ سکس و خیانت به همکار و خویشان و همسایه و یا حتی مادر-خواهر-عمه-خاله را شامل می شوند.
خوب با توجه به این موضوعات ؛ اهداف نویسنده و یا بهتره بگم نویسندگان این گونه داستان ها چیست؟ مطئنا" هدف سرگرم کردن و لذت بخشی و یا ایجاد حس روشنفکری و بالندگی و بلوغ در ما نیست !
تا بحال فکر کرده اید که هدف از اینگونه داستان های کوتاه و آنی و خیانت ؛  آنهم (اکثر اوقات) با محارم چیست ؟

سکس با محارم و خیانت و به دوستان و همسایگان و آشنایان و یا حتی همجنس بازی (زن با زن  و   مرد با مرد) چرا بایستی به صورت داستان در سرتاسر اینترنت به صورت گسترده گسترش یابد و من و شما و دیگری (که ممکنه مادر و پدر و خواهر و برادر من و شما باشند ) آن را مطالعه کنند !؟

در عمده این داستانهای سکسی یک زندگی بی قید و شرط ؛ یک زندگی لذت بخش بدون مسئولیت ؛ سکس و لذت جنسی با هر کس و در هر شرایطی بدون هیچ شرم و حیایی ؛  و تن دادن به مسائل جنسی بدون هیچ مرز و قاعده و قانونی القا شده و حتی نویسندگان این گونه داستانها در صدداند تا حریم پاک خانواده را هم به سمت و سو کشانده و فریادزنند که شهوت و لذت بالاتر از هرچیزی است !!!

در اکثر داستنهایی با این گونه موضوعات دختران جوان را شهوت پران و بسیار مشتاق و  زنان را گرم و گاها گداخته و سرشار از حس و میل جنسی و فاقد هرگونه مسئولیت قانونی و شرعی و وجدانی و مردان را سـرد و بی رمق نشان داده و در بسیاری از مواقع این زنان و دختران هستند که پیشنهاد داده و مردان هم از خدا خواسته قبول می کنند و یا اینکه در نبود جنس مخالف به خود ارضایی روی آورده و طوری وانمود می شود که حتما و بدون فوت وقت و درنگ بایستی این حس و شهوت ارضا شود. !!!

نویسندگان این مجموعه از داستانهای آلوده و با هدف ؛ تمام افراد جامعه را در تیرس خود قرار می دهند. برای نمونه ؛ بعضی از اینگونه داستانها بین افراد زیر رخ می دهد :
.           دختر پسر عمو و دختر پسر خاله و دختر پسردایی و دختر پسر عمه و ...
به نظر شما چه اهداف و منافعی در ورای براندازی و شکستن اصول و اعتقادات حاکم بر خانواده هاست !؟

مطمئنا" نویسندگان این سری از داستانها و گسترانندگان آنها در جامعه و در نهایت افکارعمومی منتظر ماحصل و نتیجه آن هستند ؛ که بایستی ویران کننده و گسترده تر در جامعه ظهور کند.

خانواده کوچکترین و بنیادی ترین نهاد یک جامعه است.
هر رویدای که در خانواده روی دهد ؛ اگـر بررسی و علت یابی و برطرف نشود مانند یک بیماری مسری و واگیردار به تک تک خانواده ها سرایت و در نهایت بدنه جامعه را دربــر گرفته و جامعه را به سمت و سوی "نطفه هرزه" که همان رویداد اولیه در خانواده هست ؛ می کشاند.

حال نظر شما دوست عزیز را جویا می شوم که آیا ؛
داستان های سکسی سرگـرمی کوتاهی است برای من و شما یا نابودی ریشه ها !؟؟

 

علی بازدید : 330 2012/06/04 نظرات (0)

به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل: این مراسم مولتی میلیون دلاری در کاخ ورسای فرانسه برگزار شد و یکی از پر هزینه ترین مراسم ازدواج در طول تاریخ است. این مراسم مربوط به "راشا سعد" است که دختر یک بازرگان فوق العاده ثروتمند سوریه ای تبار مقیم انگلستان است.

پر هزینه ترین مراسم ازدواج در طول تاریخ +تصاویر

این مراسم شامل یک شام فوق العاده تجملاتی مراسم آتش بازی حضور میهمانان ویژه سلطنتی و حضور ستارگانی از دنیای هنر و سیاست ابود. در این عروسی 700 میهمان ویژه از بریتانیا حضور داشتند که بخش اعظم آنان از خاندان سلطنتی هستند و اکثر این میهمانان با جت شخصی به این مراسم رفته بودند.
پدر 72 ساله عروس خانم یکی از دوستان نزدیک "مارگارت" تاچر است و یک میلیاردر نام آشنا در دنیای تجارت جهانی شناخته میشود و تمام هزینه این مراسم به عهده وی بوده است. در سال 2005 عروس خانم حدود 47 هزار پوند صرف امور خیریه کرد و این برای یک نوجوان در آن زمان یک ثروت فوق افسانه ای به حساب می آید
"رابی ویلیامز" در مراسم ازدواج به صورت زنده حدود 2 ساعت برنامه اجرا کرد و در ازای آن از پدر عروس حدود 2 میلیون دلار پول گرفت.
در خبرها آمده است این پدر 72 ساله قصد داشت مراسم ازدواج دخترش را در زادگاهش در سوریه برپا کند اما به دلیل اتفاقات اخیر از این کار صرف نظر کرد.

پر هزینه ترین مراسم ازدواج در طول تاریخ +تصاویر

پر هزینه ترین مراسم ازدواج در طول تاریخ +تصاویر

پر هزینه ترین مراسم ازدواج در طول تاریخ +تصاویر

علی بازدید : 324 2012/06/04 نظرات (0)

به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل: "هدر واتسون" 20 ساله در رقابتهای آزاد تنیس فرانسه خوش درخشید و به دور دوم راه یافت او برای دومین سال متوالی توانست بر "النا سنینا" روسی غلبه کند.

درخشش تنیسور 20 ساله تیم بانوان بریتانیا در فرانسه +عکس

سال گذشته او اولین زن بریتانیایی بود که توانست بعد از 28 سال به مرحله فینال رقابتهایی که در فرانسه برگزار میشود راه بیابد ، به گفته مربی بدنساز تنیس باز بریتانیایی با وجود اینکه این دوره از رقابتها را با مصدومیت آغاز کرد تنها یک رقابت را واگذار کرد.
ناگفته نماند که
وی برای راهیابی به مرحله نهایی توانسته است "النا وسنینا" مشهور را در یک رقابت نفس گیر و پایاپای پشت سر بگذارد و با درخشش های فراوانی که در این دوره از مسابقات داشته است اکنون در رده بندی جهانی به رتبه هجدهم سعود کرده است.

تعداد صفحات : 99

درباره ما
Profile Pic
حضرت محمد سلام و درود خداوند بر او و خاندانش باد فرمودند: هرگز انحراف جنسی گسترش پیدا نمی کند و در میان مردم شایع نمی شود مگر اینکه عده ای در آن زیاده روی کنند.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 590
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 27
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 85
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 1,477
  • بازدید سال : 10,713
  • بازدید کلی : 432,252
  • کدهای اختصاصی