loading...
عکس و کلیپ های بازیگران سینما و تلویزیون
علی بازدید : 305 2012/04/22 نظرات (0)
سرعت انزال (زود انزالی) و راههای درمان (بخش سوم)

انزال زود رس و نحوه درمان 3

ارگاسم خانم ها و آقايان با هم متفاوت است از اين نظر که آقايان از يک طريق به ارگاسم يا اوج لذت جنسی ميرسند و خانمها از دو راه. خانها يکی از طريق دخول ارضا ميشوند اصطلاحا واژينال و ديگری بر اثر تحريک کليتوريس که کليتورال خوانده ميشود.

شنونده های زيادی در اين مورد سئوال داشتند و راهنمايی خواسته اند، مثلا پرسيدند که اگر تنها با تحريک کليتوريس به ارگاسم برسند طبيعی است يا نه؟ يا شنوندگان ديگری گفته اند که از طريق دخول هيچ حسی ندارند و نميتوانند به ارگاسم برسند.

برای اينکه خيالتان راحت بشود اول بگويم که نه تنها غير عادی نيستيد خيلی هم طبيعی هستيد. قريب به ۸۰% و بيشتر از خانمهايی که مورد تحقيقات مختلف واقع شده اند اعلام کرده اند که تنها از طريق دوم يعنی تحريک کليتورال به ارگاسم ميرسند. دانستن اين نکته مهم است چون ميتواند مژده ای باشد برای خانهايی مثل شما که هرگز احساس ارگاسم را از طريق دخول تجربه نکرده اند و همچنين خبر خوبی برای آقايانی که چون نميتوانند خانمشان را به ارگاسم برسانند تصور ميکنند که به اختلال انزال زودرس دچار هستند و يا احساس عدم کفايت ميکنند.

با دانستن اين نکته ميتوانيد کاری کنيد که هر دو طرف در هر بار برقراری ارتباط جنسی چرخه تان را کامل کنيد. چرخه جنسی کامل يعنی از زمانی که تصميم به برقراری رابطه جنسی می گيريد تا زمانی که به اوج لذت جنسی می رسيد و در کنار هم به آرامش می رسيد. به زبان ديگر يعنی بجای اينکه با ارضا شدن يک نفر معمولا مرد، نفر بعدی اکثرا خانم به حال خودش رها بشود و از دست هم عصبانی بشويد يا نااميد بشويد و غيره، با ادامه تحريکات بر روی کليتوريس توسط خود خانم و يا شريک جنسی اش او هم ميتواند به ارگاسم يا اوج لذت جنسی برسد و چرخه اش را کامل کند. برای انجام اين کار بايد خانم اول با بدنش آشنايی اشته باشد که بتواند همسرش را به مرور راهنمايی کند. اين شما هستيد که بايد به او ياد بدهيد از چه گونه تماسی لذت ميبريد تا ايشان به مرور نحوه انجام صحيح اين کار را ياد بگيرند. اگر اطمينان حاصل کنيد که هر دو نفر در هر بار برقراری ارتباط جنسی چرخه جنسی تان را کامل کرده ايد ديگر بيش از حد نگران انزال آقا پيش از ارضا شدن خانم نيستيد و يا دچار اين شک و شبهه نخواهيد بود که بدليل کوچک بودن آلت مردانه آقا، خانم قادر نيست ارضا شود چون اندازه آلت در ارضا شدن خانمها تاثير چندانی ندارد.

درمان انزال زود رس

روشهاي نوشته شده خوبه مخصوصا    روش كگل (کیگل)     ولي يه روش جالب ديگه هم هست كه احتياج به يه كم تمرين داره.

حالا با خودتون مي گيد از اسپري هاي و ژل هاي بي حس كننده( ليدو كايين) يا آمفريت يا وايگرا هم مي توان استفاده كرد. خوب اونم روشيه. ولي اشكالاتي هم داره:

ژلها و اسپريهاي بي حس كننده براي استفاده موقت براي درمات خوبه ولي هنگامي كه بدن به آن عادت كنه ديگه فايده نداره. يادتون باشه هفته اي بيش از يك بار استفاده نكنيد تا بدن دير تر عادت كنه.

وايگرا هم كه ضرر داره: بال برنده فشار و همچنين در طولاني مدت آب مرواريد مياره

آمفريت بد نيست و بيشتر براي خاصيت های ديگش استفاده میشه.

اما اينم روش خوبيه! چي؟

ابتدا از روش معاشقه در نزدیکی استفاده كنيد. بعد از دخول از حركات سريع پرهيز كنيد (اونا فقط تو فيلماست) سعي كنيد ريلكس باشيد و استرس نداشته باشيد. باسن خود را شل كنيد.

در ابتدا دماي آلت سريع بالا ميره و شرايط براي انزال فراهم ميشه.

  موارد بالا را رعايت كنيد و هنگامي كه احساس كرديد كه انزال مي خواهد صورت بگيرد. آلت خود را در آورده خود را شل كنيد و ريلكس باشيد تا انزال صورت نگيره. بعد ادامه دهيد تا حدود ۱۰ دقيقه دماي آلت بالا مي باشد و  شرايط براي انزال مناسب است ولي اگه تا ۱۰ دقيقه كارهاي بالا را درست انجام بدهيد دماي آلت كم كم پايين آمده و مدت بيشتري (حتي تا چند ساعت) مي توانيد انزال خود را به تاخير بندازيد. فقط يه كم صبر مي خواد.

نگران نباشيد حتما موفق مي شيد.

انزال زودرس

به نظر من انزال زودرس یه بیماری روانی که به مرور زمان و باتمرین کردن و تجربه درمان می شود.

یکی از دلایل این بیماری فیلم های مربوط به ... هست و افرادی که این فیلم ها را می بینند فکر می کنند که به این شیوه باید نزدیکی کنند. در صورتی که پشت صحنه این فیلم ها خبر دیگری هست که بیننده نمی بیند. بارها انزال صورت می گیرد و بارها ضبط متوقف می شود ولی آنهاا آنرا نمی بینند.

و وقتی می خواهند با آن حرارت نزدیکی کنند می بینند که دچار انزال زود رس می شوند و استرس فراوان و ترس از این که طرف مقابل چه فکری می کند به سراغشان می آید که این استرس فقط اوضاع رو بدتر می کند.

این بیماری با استرس و اضطراب و  ترس رابطه مستقیم دارد. استرس از راضی کردن طرف مقابل و ارضا شدن او و ترس از فرد مقابل و ...

کم تجربگی هم یکی از دلایل دیگر این بیماریه که به مرور زمان با تمرین و کسب تجربه درمان می شود.
دلايل ايجاد انزال زود رس

دلايل ايجاد انزال زود رس در مردان :

۱ – عوامل رواني بازدارنده ( عواملي مانند اضطراب در حين نزدیکی ، احساس گناه يا افسرده گي ميتوانند موجب انزال زود رس شوند )

۲ -  فاصله زياد بين روابط جنسي ( وقتي كه احساسات جنسي بين زوجين متراكم ميشود ،  معمولا كنترل يك باره آنها سخت ميشود و منجر به انزال زود رس ميشود ! )

۳ – تجربه جنسي كم ( بيشتر افراد در اوايل زندگي زناشويي دچار اين مشكل ميشوند و به مرور زمان با تجربه بيشتر مشكلشان رفع ميگردد )

۴ -  عوامل پزشكي بازدارنده ( عواملي نظير آسيب جسمي ، تداخلات دارويي در هنگام درمان بعضي بيماري ها و مشكلات هورموني از جمله عوامل پزشكي هستند كه منجر به انزال زود رس ميشود )

منبع : ایرانیان شاد پایگاه اطلاع رسانی علمی , فرهنگی , هنری و تفریحی
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
حضرت محمد سلام و درود خداوند بر او و خاندانش باد فرمودند: هرگز انحراف جنسی گسترش پیدا نمی کند و در میان مردم شایع نمی شود مگر اینکه عده ای در آن زیاده روی کنند.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 590
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 27
  • آی پی امروز : 144
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 197
  • باردید دیروز : 196
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 743
  • بازدید ماه : 743
  • بازدید سال : 15,553
  • بازدید کلی : 437,092
  • کدهای اختصاصی